Video Penuh, Murid Umur 13 Tahun Jadi Viral Di Media Sosial Selepas Hamilkan Guru Berusia 24 Tahun

Posted on

Ofme – Seorang guru di Texas, Amerika Serikat, akhirnya dinyatakan positif hamil setelah berhubungan se-ks dengan muridnya yang masih berusia 13 tahun.

Satu rakaman video yang pada asalnya dikeluarkan pada platform media sosial Cina Weibo menunjukkan seorang guru kolej mengadakan hubungan s-eks dengan seorang pelajar di dalam kelas.

Video, perbuatan mereka telah dirakamkan pada sebuah telefon bimbit seorang pelajar. Pada video yang ditunjukkan, pelajar tersebut telah merakamkan pada salah satu daripada tingkap bilik darjah dan menunjukkan guru tersebut sedang melakukkan se-ks dengan pelajar tersebut.

Menurut LiveLeak, guru itu kini disiasat kerana melanggar kod etika dan akan dikenakan tindakan buang sekolah selepas ini. Guru bernama Alexandria Vera (24) itu, suatu saat, melajukan kendaraannya menuju rumah seorang muridnya dengan alasan untuk mengantar murid kesayangannya.

Namun, di dalam kereta, Vera mencium muridnya itu berulang kali. Padahal, awalnya ia hendak menurunkan anak itu di halte bus sekolah.

Pada hari yang lain, ketika orang tua murid itu sedang tidak di rumah, ia melakukan hubungan s-eks dengan murid itu.

Komunikasi mereka menjadi semakin lancar setelah Vera memberikan nombor telepon bimbitnya kepada muridnya melalui media sosial Instagram.

Sejak itu, kata polisi Texas, mereka berhubungan hampir setiap hari sehingga akhirnya Vera pun hamil. Vera mengaku telah memiliki hubungan khusus dengan murid laki-laki remaja sejak September tahun lalu.

Perbuatan mereka itu terbongkar selepas laki-laki itu tidak hadir di kelas dan Vera, sang guru bahasa Inggris itu mengirim pesan kepadanya melalui Instagram.

Dalam dokumen di pengadilan Houston disebutkan, Vera memberi nomor telepon kepada muridnya itu. Hubungan pun berkembang hingga mereka berhubungan se-ks hampir setiap hari.

Pasangan ini tampaknya tidak berusaha untuk menyembunyikan perselingkuhan mereka. Orangtua murid pun memberikan sokongan penuh dengan mengatakan “gembira dengan (kehadiran) bayi”.

Incoming search terms: