Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek

Posted on

17 April 2017 | 3:01 am


Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek. kurang ajar punya orang nak je akuuu tumbuk. kjadian berlaku di kedai makan petang semalam.. Masa tengah makan kat kedai tadi ada la sorang makcik ni masuk dlm kedai umur dlm lingkungan 70 gitulah.

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek

gambar kedai

gambar hiasan

Berjalan bongkok dgn pakaian lusuh. Makcik tu pusing2 dlm kedai. Nampak kat tangan ada bawak plastik. Pastu tiba2 tokey kedai keluar. Tokey kedai tu tanya makcik nk apa?

BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

Makcik tu jawab dia datang nk jual kerepek pisang. Tiba2 tokey tu marah makcik tu sampai tolak makcik tu sampai jatuh ke lantai. Makcik tu bangun sambil nangis teresak esak.

Tokey kedai tu marah lagi makcik tu dn heret makcik tu kluar dr kedai mkn dia. Kerepek2 makcik tu habis terabur kt atas lantai. Sedih tengok makcik tu kutip kerepek dia satu persatu sambil menangis teresak esak.

Saya pun tak sampai hati tengok makcik tu sy pn bangun ambik remote tv & alih tengok cerita lain.. hihihi kusyuk je korang baca.. tuh la lain kali jangan layan drama ja hihihi

Ofme