Cara Buat Aiskrim Mudah Dan Sedap

Posted on

13 January 2017 | 5:59 am

Bila kita selalu sgt beli aiskrim di kedai. Terfikir jg bagaimana nak buat aiskrim sendiri kan. Mesti ada cara boleh buat aiskrim di rumah. Bukan sekadar aiskrim yang biasa-biasa. Tetapi aikrim yang berperisa milo, vanilla, aiskrim strawberry dan banyak lagi.

Sekarang semua dah boleh buat dr rumah je. Dengan kos sara hidup yang makin meningkat, perasan jg yang harga aiskrim pun makin meningkat. Yelah, dah kena GST kan.

Baiklah, di sini aku kongsikan 1 video ringkas yang menunjukkan bagaimana cara buat aiskrim. Mudah, dan senang nak ikut. Lepas tengok video ni mesti tiba-tiba terasa nak pergi dapur, buat terus.hahaha

cara buat aiskrim

CARA BISNES AISKRIM

Ofme